October 25, 2011

Pillows around the world


 Always nice to see my drawings in other hands!
This pillow travelled to Chadia and she was immediately inspired to make a 'real' Cupcake-cat!
When I made this drawing I dreamed to eat one like that someday...and look!
Nice to see how are people are moved by my little drawing!
The pillow you can find in my SHOP

Altijd super om mijn tekeningen in andere handen te zien!
Dit cupcake-kussen  inspireerde Chadia onmiddelijk tot het maken van zo een echte Cupcake-cat!
Toen ik deze tekening maakte speelde ik met het idee om zo'n cupcakes te maken, maar zie!
Heerlijk om te zien hoe mijn tekening vanlles in beweging zet!
Het kussen is te koop in mijn SHOP
Met dank aan Ilse Craeye voor de sfeerbeelden

1 comment:

Mirna Photography said...

Ja, na de katjesprinsessekoekjes-en thee zijn er nu ook de cat-cupcakes! Het chocolade katje is wel ietske te groot uitgevallen, maar het was wel lekker zei Chadia! We gaan ons best doen om er jou ook ééntje te bezorgen hoor! X